Gyakori kérdések

Számos beszállítóval állunk kapcsolatban, a bútorokat azonban nem mi gyártjuk. Közvetlen kapcsolatban állunk a gyártókkal, tehát a bútor közvetlenül az ügyfélhez kerül, nincsenek járulékos közvetítői díjak.

Amennyiben a termék alatt színválasztási lehetőség van, úgy az ott felsorolt színekben elérhető a bútor. Néhány termékünk alatt képeken mutatjuk be a kárpit, bőr, valamint faanyagok színválasztékát. Sajnos a termékek csak a honlapunkon is szereplő színekben érhetőek el, nincs lehetőség más színben megrendelni azokat.

Bútorok rendkívül széles választékát forgalmazzuk, így szinte biztos, hogy találunk olyan bútort, amely megfelel az Ön igényeinek. Azonban sajnos nem tudjuk a termékeket más méretben megrendelni, mint ami a weboldalon szerepel. Mondja el nekünk, mit keres, és mi igyekszünk segíteni, hogy megtalálja!

Vannak olyan konyhabútoraink, melyek elemenként összeállíthatóak. Standard garnitúrákat is forgalmazunk, melyeket a gyártó állít össze, így ezek összetételén nem tudunk változtatni, nem tudunk belőlük szekrényeket kivenni vagy kicserélni. Ilyen esetben Ön megrendelheti a teljes garnitúrát, és megteheti, hogy nem építi bele a nem kívánt darabot – ez általában olcsóbb, mintha szekrényenként rendelné meg konyhabútorát. Kiegészítő szekrények rendelésére általában van lehetőség:). Kollégáink szívesen segítenek a konyhabútor összeállításában és megrendelésében.

Minden termék ára szerepel a bútor mellett. Amennyiben további kiegészítőket lehet hozzá rendelni, ezek kiválasztásakor az ár is automatikusan változik. Az árak tartalmazzák az Áfa-t.

Árainkat a gyártó által szabott árakhoz igazítjuk, így akkor emelünk árat, amikor a beszállítóink. Amennyiben Ön akciós áron rendelte a terméket, és annak ára a kiszállítás előtt emelkedik, Önnek az akciós áron szállítjuk ki a rendelt terméket.

Az átlagos szállítási idő minden termékünk alatt szerepel. Az egyes termékek kiszállítási ideje eltér, hiszen különböző gyártóktól rendeljük meg azokat.

Minden termékünkre 5 év garancia érvényes. Ha bármi történik, nem hagyjuk cserben.

A bútort az átvételétől-napjától számított 14 napon belül, bármilyen indoklás nélkül visszaküldheti, az Ön által választott szállítmányozási céggel. Kézhezvételtől számítva 15 munkanapon belül ellenőrizzük az Ön által vissza küldött terméket. Ezután kerül visszautalásra a termék ára. A kérésünk csupán annyi, hogy a bútor nem lehet összeszerelve, és eredeti csomagolásban kell lennie.

Átvételkor kézpénzben.

A kiszállítás Magyarország egész területén, ársávonként változó.

Rendelését leadhatja a honlapon keresztül, vagy e-mailben az info@tailorbutor.hu címen.Amennyiben e-mailben szeretne rendelni, kérjük, küldje el az alábbi adatait: teljes név, kiszállítási cím (irányítószámmal), telefonszám, valamint a teljes terméklista minden választási lehetőséggel. Amennyiben kérdése van, telefonon keresztül is szívesen segítünk a +36 70 634-0007-os telefonszámon.

Rendelésének állapotáról további információt kérhet a +36 70 634-0007-os telefonszámon, vagy e-mailben az info@tailorbutor.hu címen. Kérjük, ehhez adja meg rendelésének sorszámát, és mi tájékoztatjuk rendelésének állapotáról, illetve, amennyiben lehetséges, a kiszállítás várható idejéről.

Minden ügyfelünk részére Áfa-s számlát állítunk ki.

Amennyiben bármilyen okból kifolyólag meggondolta magát, és le szeretné mondani rendelését, ezt a +36 70 634-0007-os telefonszámon, vagy az info@tailorbutor.hu e-mail címen keresztül is megteheti.

A kiszállítás időpontját illetően igyekszünk rugalmasan alkalmazkodni. A kiszállítást megelőző munkanapon telefonálunk, és tájékoztatjuk a kiszállítás várható idejével kapcsolatban. A kiszállítás napján futárunk ismét keresni fogja telefonon, 30-50 perccel az érkezése előtt.

Rendelése az első zárható ajtóig történik, futárunk a dobozokat egészen a lakásba fogja szállítani a kiszállítás eddig történik.

Amennyiben sérülést észlel, kérjük, forduljon hozzánk az info@tailorbutor.hu e-mail címen, vagy a +36 70 634-0007 – os telefonszámon. A jótállási igény bejelentéséhez kérjük, fényképezze le a sérülést, és küldje el az info@tailorbutor.hu e-mail címre. Ezeket a képeket továbbítjuk a gyártónak, és igyekszünk, orvosoljuk a problémát a reklamáció bejelentésétől számított 15-45 munkanapon belül.

Amennyiben vissza szeretné küldeni a rendelt bútort, írjon nekünk e-mailben az info@tailorbutor.hu címre, vagy hívja a +36 70 634-0007-as telefonszámot. Az átvételtől számított 14 napon belül tudja visszaküldeni a terméket. Ellenőrzés után a termék árát vissza utaljuk az Ön által küldött bankszámla számra.

Előfordulhat, hogy tévesen hibás árak kerülnek fel weboldalunkra, például véletlenül 1 Ft-ért, vagy hasonlóan irreális áron tüntetjük fel egy nagy értékű bútor árát. Ezek automatikus weboldal frissítések alkalmával szórványosan előforduló problémák, és igyekszünk ezeket megelőzni – de sajnos előfordul, hogy átmenetileg hibásan szerepel egy-egy termék ára, anélkül, hogy bárki észrevenné. Fontos tudnivaló, hogy rendelése csak akkor kerül elfogadásra, ha azt telefonon megerősítettük, és egy második e-mailben visszaigazoltuk. Ekkor rendelésének státusza feldolgozottra változik, és a szerződés megkötöttnek minősül. Így ha Ön leadta rendelését egy hibásan árazott termékre, előfordulhat, hogy nem fogjuk visszaigazolni azt, hanem töröljük rendelését. Megértését köszönjük.